متاسفانه محصولی یافت نشد

پشتیبانی و چت

افزونه پشتیبانی و چت وردپرس

ارتباط با کاربران، یکی از مهمترین بخش های هر سایت بخصوص سایتهای فروشگاهی است. افزونه پشتیبانی آنلاین وردپرس برای این مساله طراحی شده اند. ارتباط با کاربران میتواند از هر نوعی باشد، پشتیبانی به وسیله ارسال تیکت، چت، تماس و گفتگوی زنده و … . هر کدام از این نوع پلاگین ها، دارای ویژگی هایی هستند. به مجموعه این افزونه ها، افزونه های پشتیبانی وردپرس می گویند.

افزونه ارسال تیکیت پشتیبانی

این افزونه ها در حقیقت پلاگین های وردپرسی هستند که برای پشتیبانی محصولات، خدمات مورد استفاده قرار می گیرند. تصور کنید کار شما فروش هاست است، بنابراین برای رفع مشکلات فنی و مالی نیاز به سیستم تیکیتنگ دارید تا به صورت مستند با مشتریان خود در ارتباط باشید. افزونه های ارسال تیکت متنوعی در این دسته محصولات برای شما آماده شده است افزونه‌های چت آنلاین امکان گفتگو و پشتیبانی زنده را برای وب سایت شما ایجاد می‌کنند. چت و گفتگو می تواند سرعت پاسخگویی به سوالات مشتریان را افزایش داده و در نتیجه منجر به فروش بیشتر خدمات و محصولات شود. پشتیبانی از طریق چت آنلاین یکی از راه های افزایش اعتماد بازدید کننده وب سایت و در نتیجه بهبود نرخ تبدیل است. افزونه های زیادی برای این کار در وردپرس وجود دارد.

افزونه پشتیبانی وردپرس

پشتیبانی یکی از راه کارهای رضایت مشتری و افزایش وفاداری است. پس داشتن سیستم چت و تیکت یکی از ضروریات هر وب سایتی است.
ویژگی های افزونه چت با مشتری، پشتیبانی و تیکتینگ وردپرس

تعریف تیکت پشتیبانی
تعریف کارمندان پشتیبانی
واکنش گرا و ریسپانسیو
افزودن فایل ضمیمه
دکمه پشتیبانی در سایت
اطلاعیه توسط ایمیل
ویرایش تیکت ها
امکان ارتباط و مکالمه
فیلتر کردن تیکت ها
حذف تیکت ها
اختصاص یک تیکت به یک کارمند مخصوص
آمار تیکت ها
شخصی سازی و مدیریت آسان
تعریف ساعات کاری
تعریف صندوق پستی و موزیک انتظار
بروزرسانی منظم
مسدود کردن IP های مزاحم
امکان ایجاد آرشیو و …