در این صفحه لیستی از سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید، درج شده است. لطفا قبل از هرگونه پرسش یا درخواست پشتیبانی و ایمیل با دقت مطالب زیر را مطالعه فرمائید.
سوالات متداول قبل از خرید
؟
نحوه مطلع شدن از تخفیفات محصولات شارکت چیست؟
کاربران گرامی میتوانند در کانال یا صفحه اینستاگرام شارکت عضو شده تا از تخفیفات ما باخبر شوند.
؟
قالب ها مطابق دمو عرضه می شوند؟
بله، نسخه دریافتی شما کاملا مطابق پیشنمایش محصول است.
؟
برای اجرای محصولات گرافیکی به چه نرم افزاری نیاز دارم؟
شارکت محصولات گرافیکی متنوعی ارائه می کند که برای اجرای آن ها به نرم افزارهای ،ادوبی فتوشاپ و ادوبی ایلاستریتور نیازمندید.
؟
فونت های استفاده شده در محصولات گرافیکی در بسته دانلود وجود دارند؟
در محصولات گرافیکی چنانچه از فونت پولی استفاده شده باشد، بر اساس قانون کپی رایت شارکت نمی تواند آن را به رایگان در اختیار شما قرار بدهد و می بایست آن را از وبسایت طراح آن فونت تهیه کنید.
؟
چگونه میتوانم از کد تخفیف استفاده کنم؟
کافیست کد تخفیف را کپی کنید و در هنگام خرید در برگه صورتحساب بر روی گزینه ” کد تخفیف دارید؟ ” کلیک کرده و کد را درج نمائید.با زدن دکمه اعمال در مرحله پرداخت ، هزینه محصول با لحاظ نمودن کد شما محاسبه و نمایش داده خواهد شد.
سوالات متداول پرداخت آنلاین
؟
در صورتی که در فرآیند خرید قالب ، پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کسر شود، چه کنم؟
گاهی ممکن است هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت موفق نباشد. در این موارد جای نگرانی نیست. معمولاً وجه در حساب های میانی بانک قرار گرفته است و خود بانک پس از ۴۸ ساعت مبلغ را به طور خودکار برگشت می دهد. چنانچه پس از ۴۸ ساعت، وجه به حسابتان بازنگشت، مشکل را از طریق بخش تیکت ها در شارکت مطرح نمایید تا رسیدگی شود.
؟
چگونه می توانم جزییات خرید خود را مشاهده کنم؟
شما میتوانید از طریق پیشخوان حساب خود تمامی عملکردهای معاملاتی خود را مشاهده کنید.همه ی قالب های دریافتی دارای بسته نصب آسان هستند که میتوان به راحتی آن را نصب کنید.در فایل دریافتی پس از خرید راهنما وجود دارد.
؟
چگونه می توانم جزییات خرید خود را مشاهده کنم؟
شما میتوانید از طریق پیشخوان حساب خود تمامی عملکردهای معاملاتی خود را مشاهده کنید.همه ی قالب های دریافتی دارای بسته نصب آسان هستند که میتوان به راحتی آن را نصب کنید.در فایل دریافتی پس از خرید راهنما وجود دارد.
سوالات متداول بعد از خرید
؟
اگر بخواهم قالبی که از شارکت خریده ام ، روی هاستم نصب شود، چه اقدامی بکنم؟
برخی از قالب ها دارای نصب رایگان می باشند که در توضیحات مربوطه ذکر شده است.همه ی قالب های دریافتی دارای بسته نصب آسان هستند که میتوان به راحتی آن را نصب کنید.در فایل دریافتی پس از خرید راهنما وجود دارد.
؟
محصولی را خریده ام، اما لینک دانلود برای من فعال نشده است. چه کار کنم؟
کافی است با پشتیبانی سایت شارکت مورد را مطرح کنید. در سریعترین زمان به مشکل رسیدگی می شود.
؟
امکان تعویض محصول خریداری شده با محصول دیگری در سایت وجود دارد؟
خیر، بنا به قوانین عرضه ی محصولات مجازی، پس از دریافت محصول امکان تعویض آن وجود ندارد. بنابراین در انتخاب محصولات دقت نمایید.
؟
چنانچه پس از خرید محصول در نصب یا استفاده از آن دچار مشکل شوم چگونه پیگیری کنم؟
چنانچه پس از خرید محصول در نصب یا استفاده از آن دچار مشکل شوم چگونه پیگیری کنم؟
چنانچه پروسه نصب و استفاده از محصول پیچیده باشد، شارکت یک فایل راهنما در بسته دانلودی محصول قرار می دهد. این فایل راهنما معمولا برای محصولات وردپرسی و قالب های html ارائه می شوند.
؟
چطور بروزرسانی های محصولات خریداری شده را دریافت کنم؟
چطور بروزرسانی های محصولات خریداری شده را دریافت کنم؟
اگر محصولی شامل بروزرسانی شود نسخه های جدید آن محصول از طریق پنل کاربری قابل دسترس هستند.
| به بخش دانلودها مراجعه کنید |
| به بخش دانلودها مراجعه کنید |
؟
آیا اجازه حذف کپی رایت محصول دارم ؟
آیا اجازه حذف کپی رایت محصول دارم ؟
برخی محصولات شارکت با کپی رایت عرضه می شود، بدین معنی که لینک توسعه دهنده در فوتر قالب در معرض نمایش قرار دارد. در این موارد اگر کاربر بدون اجازه طراح اقدام به حذف کپی رایت نماید شارکت کاربر را از دریافت بروزرسانی محصول محروم می نماید.
سوالات متداول مرجوع کردن سفارش ها
؟
در صورتی که به توضیحات یا دسته بندی محصول دقت نکرده باشم، می توانم خرید را مرجوع کنم؟
در صورتی که به توضیحات یا دسته بندی محصول دقت نکرده باشم، می توانم خرید را مرجوع کنم؟
خیر، متاسفانه چون محصولات شارکت به صورت فایل هستند، امکان مرجوع کردن وجود ندارد. بنابراین بهتر است هنگام انتخاب محصول، کاملا دقت کنید.
؟
اگر محصول دریافتی با دموی ارائه شده در سایت تفاوت داشته باشد، چگونه پیگیری کنم؟
اگر محصول دریافتی با دموی ارائه شده در سایت تفاوت داشته باشد، چگونه پیگیری کنم؟
از طریق تیکت به مدیریت، این موارد را گزارش دهید.
؟
در چه مواردی می توانم از مهلت بازگشت ۷ روزه استفاده کنم؟
در چه مواردی می توانم از مهلت بازگشت ۷ روزه استفاده کنم؟
در صورت وجود مشکل در محصول و تایید آن توسط شارکت، چنانچه مشکل از طرف شارکت برطرف نشد پروسه بازگشت وجه انجام می شود
این روند شامل عدم سازگاری سیستم یا هاست شما نمیشود.
این روند شامل عدم سازگاری سیستم یا هاست شما نمیشود.
سوالات متداول حساب کاربری
؟
امکان انتقال خریدهای انجام شده من به حساب کاربری دیگری هست؟
امکان انتقال خریدهای انجام شده من به حساب کاربری دیگری هست؟
نه متأسفانه. چنین درخواستی در شارکت امکان پذیر نیست.
؟
اطلاعات حساب کاربری ام را چگونه تغییر دهم؟
اطلاعات حساب کاربری ام را چگونه تغییر دهم؟
شما میتوانید در برگه جزییات حساب در منوی حساب کاربری اقدام به تغییر اطلاعات خود اعم از ( اطلاعات شخصی ، اطلاعات صورتحساب ، ایمیل ، رمز ورود و .. ) کنید.
؟
چگونه تیکت بزنم؟
چگونه تیکت بزنم؟
شما میتوانید بعد از ورود ، از منوی حساب کاربری اقدام به ارسال تیکت کنید.