طرح لایه باز لوگو کیهان کد 2
60% تخفیف

طرح لایه باز لوگو کیهان کد 2

قیمت اصلی 49.900تومان بود.قیمت فعلی 19.900تومان است.
طرح لایه باز لوگو کیهان کد 1
67% تخفیف

طرح لایه باز لوگو کیهان کد 1

قیمت اصلی 59.900تومان بود.قیمت فعلی 19.900تومان است.
طرح لایه باز لوگو اهورا کد 1
66% تخفیف

طرح لایه باز لوگو اهورا کد 1

قیمت اصلی 59.000تومان بود.قیمت فعلی 19.900تومان است.
طرح لایه باز لوگو فروشگاه ساعت کد 1
63% تخفیف

طرح لایه باز لوگو فروشگاه ساعت کد 1

قیمت اصلی 54.000تومان بود.قیمت فعلی 19.900تومان است.
طرح لایه باز لوگو فروشگاه کفش کد 2
30% تخفیف

طرح لایه باز لوگو فروشگاه کفش کد 2

قیمت اصلی 12.900تومان بود.قیمت فعلی 9.000تومان است.
طرح لایه باز لوگو آرایشگاه مردانه کد 1
76% تخفیف

طرح لایه باز لوگو آرایشگاه مردانه کد 1

قیمت اصلی 54.000تومان بود.قیمت فعلی 12.900تومان است.

لوگو

لوگو و کاربرد آن ؟

لوگو یک نشانه‌ی گرافیکی است که می‌تواند به صورت علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از این‌ها طراحی شود.

این نشانه گرافیکی به وسیله شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی و هم‌چنین کسب وکارهای کوچک استفاده می‌شود تا از این طریق نوع خدمات اهداف و محصولشان را سریع‌تر به مخاطب معرفی کنند. به واسطه خلاقیت، منحصر به فرد بودن و بصری بودن در اذهان حک شده و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشند.

ویژگی های لوگو چیست؟

  • اعتبار و سنخیت: یک طراحی خوب و موفق باید بتواند ارتباطی دو طرفه و صادقانه بین صاحب لوگو (نام تجاری و برند) و تجارتی که به آن اشاره دارد، برقرار نماید.
    باید با موضوع، مفهوم و خصوصیات برند هم‌خوانی داشته و معنای خود را به سرعت به مخاطب انتقال دهد.
  • ماندگار و پایدار: یک طراحی خوب و موفق باید بتواند در طول زمان همراه با کسب و کار شما تکامل پیدا کند و ماندگاری خود را با تحمل طرح‌ها و مدهای مختلف در طول زمان از دست ندهد.
  • انعطاف پذیر: یک طراحی خوب و موفق باید بتواند به دو صورت سیاه و سفید (تکرنگ) و تمام رنگی چاپ و در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. بدون تغییر در ظاهر و معنی و مفهوم آن.
  • یک طراحی خوب و موفق را باید بتوان به صورت آنلاین در وب‌سایت‌ها و هنگام کارهای چاپی بدون هیچ مشکلی استفاده نمود.
    باید قادر به احراز حقوق مالکیت خود از نظر قانونی باشد یعنی منحصر به فرد و قابل ثبت باشد.
  • لوگو به عنوان آرم، برند، علامت تجاری و هویت سازمان شما شناخته می‌شود.

در بسیاری از موارد تصویر یک لوگو اولین چیزی است که با شنیدن یک نام به ذهنتان می‌رسد به عنوان مثال: کوکا کولا، نایک، اپل و غیره

انواع لوگو

طراحی لوگو را می‌توان براساس استفاده از عناصری مانند نوشتار، شکل و غیره به سه گروه کلی تقسیم نمود:

استفاده از تصویر: (آیکون، سمبل، پیکتوگرام) مثل شرکت اپل

استفاده از نوشتار: لوگوتایپ، وردمارک: استفاده از نام شرکت مثل لوگوی کمپانی دیزنی.
/ مونوگرام: طراحی با یک حرف یا حروف اختصاری برند.
/ تایپ بیس: طراحی با نام شرکت یا برند که شکلی گرافیکی را بسازد.
ترکیب نوشتار و تصویر (لوگوی ترکیبی): مثل پیتزاهات